onsdag 18. februar 2015

Oppdrag 15 - Mitt drømme intervju

Hei!! dag er temaet drømme intervju.
Jeg skal skive om hvem jeg ville ha intervjuet som er en kjendis.

jeg har valgt en kjendis som heter Carly Rose Sonenclar. Hun er like gammel som meg og var med på ex faktor for 2 år siden. hun er utrolig flink til å synge og kom på 2 plass.
Det er sikker ikke så mange som har hørt om henne. Men du finner henne overalt på Internett.
Det er bare til å søke på navnet hennes så kommer hun opp.

Jeg vet ikke hvordan jeg vil ha intervjuet henne. Men å møtt henne og fått synge med henne hadde vært en drøm. Hun er en talent full jente som virkelig liker å synge. Jeg kan se at sang og musikk er noe hun brenner for.
 Noen spørsmål jeg hadde suprt henne :
1) Hvordan var det og vær med på ex faktor?
2) Hvordan var det å gå på gata etter på?
3) Har du tenkt noen gang på å holde konsert i Europa eller andre land?
4) Hvordan var det å synge på tv og så mange folk, var du nervøs?
5) Hvilken sang var det du likte best å synge



jeg tenkte å finne et bilde av Carly Rose Sonenclar ;) Er det noen som husker henne igjen? Jeg vil gjerne oppdage noen nye talent fulle sangere. Har dere noen tips?





Håper dere får en utrolig kjekk vinterfeire. kos dere masse i alle fall!! Har dere noe kjekt dere skal gjør?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar