fredag 13. mars 2015

Oppdrag 18- Våren er her!!


Hei hei !!
Endelig er det vår!! I dag er oppdraget å skrive litt om vår.
Du marker ut at det begynner å bli vår ute. I dag og i går var vi så heldige som fikk så nydelig vær.Det helt herlig og se sola skinne som den gjør og lufta ute er helt magisk.
Om morgenen skinner sola inn på rommet mitt når jeg våkner. Da får jeg vårstemning på plass. å kjenne på at sola begynner å varme på kroppen igjen er deilig. det har vært en lang vinter og skal bli godt å kjenne varme på skrotten igjen.

Det er en fint start på helga med fint vær på en fredag. Det er bare til å komme seg ut og nyte sånne flotte vår dager. jeg og noen venner av meg var ute og tok et blide som jeg syntes passet godt.

Håper dere får en koselig helg og er litt ute når det er så godt vær ute. Hva skal dere i hegla?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar